Is Seoul beautiful

Is Seoul beautiful? it depends on where you stand

…ezzel a cikkel kezdődött a kilátókra szervezett kirándulás sorozatunk. Vasárnap voltunk az első, legkönnyebben megközelíthető ponton a Mount Nak tetején. Valóban megérte azt a kis emelkedőt, amit meg kellett tenni. Hyehwa metrómegállótól nincs is messze. Csak el kell indulni felfelé a házak között és egyszer csak elérkezik az ember egy falépcsőhöz, ami felvisz a tetejéig. Mi közben megálltunk a nyolcszögletű kis pagodánál is, ahol felültünk a korlátra, onnan lógatva lábunkat miközben gyönyörködtünk a fantasztikus kilátásban. El lehet látni a Seoul toronyig, ahonnan szintén varázslatos kilátás nyílik, de az egész környéket belátja az ember. Mivel gyakorlatilag egész Szöult magas hegyek veszik körül, rengeteg ilyen kis kilátó helyet találhat magának az ember, ha épp felülről akarja szemlélni a várost. Miután elfogyasztottuk a kis tízórainkat a pagodában, tovább indultunk, hogy felmásszunk egészen a tetejére. A jó, hogy mivel viszonylag korán mentünk fel, ezért nem sok emberrel találkoztunk, csak egy pár futóval és kutyát sétáltatóval. Az egyiknek a kutyusa egyből ki is nézett magának és összevissza ugrált örömében baratságot kötvén ezzel egy 1 perc alatt :)

Sokáig mászkáltunk még a környéken, mert nehezen tudtunk csak elszakadni a gyönyörűszép kilátástól. Nagyon tetszett és mindenképp visszatérünk még, csak előtte utánanézünk a többi kilátóhelynek is. Van belőle 50 ;)