Csicseriborso kremleves

Bevallom elso esetben keszitettem barmit is csicseriborsobol, de olyan finom lett ez a kremleves, hogy ezutan biztos mindig tartunk itthon picike osszezsufolt konyhankban :-) Itt Spanyolorszagban egyebkent is olyba tunik, hogy az emberek taplalkozasanak rendszeres reszet kepezi. Egy egesz sor csicseriborso fajta uldogel a boltok polcain, igy nem alhattam ellen en sem tovabb 5,5 honap utan.

A csicseriborsot elozo este beaztattam, majd masnap delelott ropogosan puhara foztem. Leszurtem. Kozben feltettem egy labasban 2 szem krumplit is foni. Egy masik talban pedig egy kanal vajon fel hagymat tettem fel pirulni. Erre egy felkanal liszt kerult (nem muszaj sem a liszt, sem a hagyma, ha vki nem szereti), majd ra a csicseriborso es puhara fott krumpli es annak leve, hogy konnyen el tudjam botmixerrel pepesre turmixolni. Egy kis adag egesz csicseriborsot azonban meg a turmixolas elott felretettem, amit a vegen adtam hozza a leveshez. Felforraltam es tettem meg hozza egy kis novenyi tejszint, megsoztam, adtam hozza szerencsendiot es egy kis spanyol pirospaprikat es petrezselymet. Az eredmeny igen jo lett, ismetlesre ad okot mindenkepp :-)

Daninak a csicseriborsos ebedje pedig a megpuhult krumplibol es csicseriborsobol keszult icipici soval es olivaolajjal. Belapatolta majdnem az egesz adagot! Teljes volt hat a siker nagy oromomre :))

Leave a comment